Vous n’êtes pas connecté.

Dear visitor, welcome to Forums - Légende : La Guerre des Dragons. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

1

vendredi 16 août 2013, 19:24

Mariage Dianea et PK

Bon je sait, elle est un peu jeune, une lvl 2 c'est limite illégal...

Cela ne m'empêche pas d'annoncer que Dianea et moi allons nous marrier Jeudi 22 si Aislinn veux bien se donner la peine de s'occuper de ça !

2

vendredi 16 août 2013, 21:34

Tous mes voeux de bonheur! :jump:

3

vendredi 16 août 2013, 23:29

Date accepté ^^

22-08-2013 21h45

N'oubliez pas les bagues ainsi que la petite contribution ...

Quoted from "Twisted Sister"

>> People, please: do not ask for underhand dealinsg with game items. 1) I feel very much offended that you think I would ever be involved in what is plainly: theft. 2) Selling game goods would violate license agreements, copyright law and some more. It is: ILLEGAL. 3) If you ask someone to basically commit a crime so you can play an online game better you should take a break, as you obviously lost touch with reality.<<
.

:thumbsup:

Cocotte85

Professionnel

• Envoyer un message privé

4

lundi 19 août 2013, 14:26

Bonjour à tous

Aislinn ayant un petit probleme de disponibilité à la dernière minute, je ferais donc votre mariage

PS: Pas de consomation avant le mariage :knight1:

This post has been edited 3 times, last edit by "Cocotte85" (20 août 2013, 17:42)

5

mercredi 21 août 2013, 16:03

Mariage repoussé.

15:55 Le joueur Dianea [2] a reçu la sanction "Malédiction de Servitude" pour une durée de 3650 jour(s)

Sérieux quoi.

Discussions similaires